daran canim korkmayın sade siskinlik varsa agri yoksa koku akıntı yoksa iltihap degildir, yeniden de dikmazler oyle. yeniden anca o dikisler patlar bariz bi yarık olusur öyle dikiyolar. Sade siskinlikse zorlanmaya bagli odemdir. Bir morarma kızarıklık soz konusu mu? degilse cok onemsemeyin iltihabi bi durum bile olsa yeniden acip dikmiyorlar. en fazla antibiotik. batikonlayin madecassol krem uygulayın cok zorlamayin kendinizi agir falan sakın kaldirmayin yatarken saginiza dogru yatin yani dikislere baskı yapacak sekilde. korkmakn insallah. bende bi sure sonra yuvarlak sivilce gibi ondan biraz daha buyuk sislikler olmustu onlar bile gecti . ic dikisler icerden sisiyornus disardan o goruntu oluyormus ben de başlık açmıştım. Geciyor yani uzulmeyin