Nurerdognn 13 günlük bebeğim kakasını 2-3 gündür biraz cıvık yapıyor. 4-5 gündür de D3 vitamin kullanıyorum sizce onunla ilgisi var mıdır yada yenidoğan bebek neden İshal olur bu durumu yaşayan var mı
Maco_44 Nurerdognn ishal değil normalmiş. Benimde 9 günlü su gibi doktora sordum normal dedi. Ama bu 2 gündür yeşil yapıyor bende tedirginim🥺
Merveugurkacay Nurerdognn bende ishal sanmıştım 1 hafta doktora götürmedim haliyle cıvık oluyor ama dikkat edin rota virüsü olmuştu bebeğim 1 aylıkken
Hadianne Maco_44 sıkıntı yaratacak bı durum değil canım o bende 25 günlükken yeşil yapiyor diye doktora götürdüm normal olduğunu söyledi doktor
Nurerdognn Merveugurkacay Rota virüsü olduğunu hastaneye götürünce mi anladınız sadece ishal şikayetiyle mi gittiniz
Hadianne Maco_44 yok canım bebeğin sağlık ve huzurluysa sıkıntılı bı durum değil normal ama yeşil kaka ile kan görürsen alerji olabilir