Aysah bebeğin ne kadarlıkki?Ama üşümüştür,onlar anne karnınjn sıcaklığına alışık olmadığı için şapkasız mesala hiç olmasın havalarda soğudu.Benim üçüncü bu çocuğum şunu tecrübe ettim.Eğer bebeğiniz erkekse erkek bebekler gerçekten çok hassas oluyor.Sıcağı hem sevmiyor açarsanda havadan ne kapıyor.Ama siz serum yapın videoları var netten bakın.Burada birinede yazdım nazalnem diye bir damla var.Ondan günde beş kere damlat.Beş gün yapıp iki gün ara ver tekrar yap geçiyor bende çok uğraştım bayağı kötüydü bebeğim ama geçti çok şükür bu arada da üşütmemeye dikkat et özellikle kafası ve kulakları üşümesin.Serumdaki amaçta burnunda genzinde biriken tıkanıklık(sümük)aşağı inmesin inerse ikerleyip boğazları kızarır sonra gerisi gelir zaten atşelenir Allah korusun.Ben 17 günlüktü bebeğim çok tıkandı ama serumla damlayla iyileşti bebeğim.İnşlh sizinkide en kısa zamanda iyileriş