svncgzde bende şimdi yatırdım canım inşallah uyursa uyanmazsa anam ağladı diyebilirim 😁moralini bozma sende canım inşallah uyur ayağında hafifçe salla olmazsa olduğun yere yatır ayağından çek yavaşça sende yanina yat piş piş yap walla aklima başka bişey gelmiyor bemde geceden beri uğraşıyorum yapmadığım kalmadı kendisi en sonunda yoruldu uyudu yani allH yardımcın olsun canim bugünlerde gecicek böyle kalmiycak sabret ilerde büyüdü mü bu günleri ozleriz biraz uykusuz kalıyoruz ama allahim sağlık versin evlatlarımıza bizede güç versin onlara bakabilelim biraz çok konuşurum ben çenem düştü yine iyi geceler canım ❤️🥰