Kizlar bugün yavrumun altini alirken farkettim ilk bi kaka yapti gayet normal emziriyoruum hardal rengi geldi olmasi gereken kivamda
Ardindan yine yapti bu seferki köpük gibiydi yine hardal rengi bunun sebebi ne olabilir birkac gündür kisa emiyor ve ön sütü 3 dakika sagiyorum ondan sonra emziriyorum daha fazlami sagip vermeliyim acaba veya gazdan mi oluyor cok ikiniyor ve kirmizi oluyor kuzum gazini cikarsa bile .. köpüklü kaka son 3 gündür var ama ard arda 2. kakayi yaptigindA.