079aslankuzusu merhaba aşırı araştırmaktan kafayı yiyeceğim bir konuydu bu menenjit aşısı daha sonra doktorumuzla tanıştık doçent kendisi bu aşının a ve b olarak iki gruba ayrıldığını ülkemizde b grubunun bulaş riski daha yüksek olduğunu söyledi öncelikle b grubu aşısı 3.
ve 5. Ayında bexsero yapıldı . 1 yaşından sonra b+a ikisi yapılacak .. a grubu aşısı nimenrix olarak ..