4.ayımız doldu . 3750 doğduk ilk iki ay 3 kilo aldık . Üçüncü ve dördüncü ay sadece anne sütü verdim toplam 1 kg aldık suan 70 cm 7850 olduk . Sütüm 1 LT civarı geliyor günlük sağıp veriyorum. Ama artıyor sütüm günlük 150-200 cc kadar . Bebeğim iştahsız mı sizce ? Ek gıdaya 5. Ayda sütü yetmeyip geçen anneler bebeğiniz nekadar içiyor ? Benim bu gidişle ek gıdaya geçiş 7. Ayı bulur . Dondurucu süt dolu . Onlar bitmeden ek gıdaya geçmek istemiyorum. Bir yandan memeden de geliyor. 7.-8. Aya kadar yeter gibi . Sizce gittiği yere kadar sadece anne sütü vereyimm i yoksa erkeciler gibi başlayayımmı 6. Ayda ek gıdaya