cikolatahurma Bugün aşı olduk ateşi 39 u buldu duş aldırabiliyır muydun hiç bişey denmesi o konuda fikri olan var mı
Mizmizmyrtle cikolatahurma bizde 2 gün önce 1 yaş aşısı olduk ateş olmadı ama duş alabilir dedi hemşire aşı yerlerini ovmadan eve gelince duş aldırmıştık ateş düşürücü verdiniz mi?
cikolatahurma Mizmizmyrtle calpol vermiştim akşam 8 de şimdi ise dolven verdim dolven vermenin bir sakıncası var mı acaba?
Mizmizmyrtle cikolatahurma yok canım bende dolven kullanıyorum bu durumlarda çünkü calpol çok etki etmiyor düşmezse dönüşümlü vermeye devam et bir calpol bir dolven şeklinde
SinemD cikolatahurma tanıdığım çok iyi bir kaç doktor asla ateş düşürücüleri dönüşümlü vermemem gerektiğini söylemişti. Sizede söylemek istedim..
cikolatahurma SinemD hadi ya neden acaba ateşi baya yüksek olunca panikle dolven verdim o daha etkili diye
Mizmizmyrtle SinemD nasıl verilecekmiş? Benimde gittiğim bütün doktorlar dönüşümlü olarak vermem gerektiğini söyledi bu şekilde düşürdük ateşini?
SinemD Mizmizmyrtle Hastalanmayan çocuk sayfasını takip etmenizi öneririm. Ateş düşürücü ilaç antibiyotik vs kullanmanıza da gerek kalmaz.