dunyaharikasi ayy ne boş konuşuyorsunuz.Faize girmeden bişey almak mümkün mü bu devirde ?anlaşılan siz rahatsınız o konuda bir sıkıntınız yok.Vaaz vermeye gelmişsiniz buraya.Ben İstanbul da yaşıyorum.En kötü yerinde 1,5milyından aşağı ev yok ,ee o parada yok.Nasıl ev sahibi olucam b durumda 😞😒