3.5 aylık bebeğime dün menenjit aşılarını yaptırdık ateşi çıkmaması için calpol kullanın dedi doktor 6 saat arayla. İki kere verdim ama sonrasında hiç almadı hep kustu. Metal kaşık, aşının kendi ölçekli kaşığı, silikon kaşık ve şırınga ile denedim her türlü kusuyor. Bunu yaşayan oldu mu hiç ne yapabilirim? Gerçekten ateşi çıkarsa ilacı alamıyor çocuk napçam bilmiyorum lütfen yardım edin