Merhaba kızlar 3 aylık bebeğim son 2 aydır her emzirme saatinde emzirme pozisyonuna alır almaz otomatik olarak ağlıyor neredeyse kendini yırtıyor ve asla memeye yakınlaşmıyor emzirme aralığını hem kısa hem uzun olarak tuttum her ikisinde de aynı sorun. Keyfi yerinde olduğu zaman tekrar emzirmek için kucağıma alıyorum fakat oyun oynuyor ağzına alıp tutuyor bunun için Dr gittik ve mama kullanın dedi mama verme tarafinda olmadım anne sütü sağlıklıdır diye 15 gün boyunca emzirme çabasından helak olmuş durumdayım. Sütüm var geliyor emmediği saatlerde göğüslerim taş gibi oluyor ve sağmak zorunda kalıyorum.. Kızlar mama en son çare are olsun istiyorum önerebileceğiniz bir şey var mi acaba.. lütfen yardım edin 😔😪