Cokmucokbilmisimne Merhaba bu hastaneye giden varmı aranızda kadın doğum doktoru önermenizi rica edecektim
Kubraulku Cokmucokbilmisimne bende şahinbey caddesinde oturuyorum bi kaç kez farklı sebeplerden gittim ama bana biraz ilgisiz ve soğuk geldiler her gittiğimde aynılar aşırı geriliyor insan
Cokmucokbilmisimne Kubraulku Çok teşekkür ederim yorumunuz İçin Yahu bende adet düzensizliği için kendim gideceğim birde kızımın iki yaş kontrolü var gitmişken onuda aradan çıkarayım diyorum bilemedim ya bir deneyeceğim bakalım