Srcnozlm Kızlar sizler çoçukların kıyafetlerini sizlerinkiyke aynımı yatırıyorsunuz yoksa onunkını ayrımı atıp makinaya yıkıyorsunuz
AsyaninAnnesiiii Srcnozlm kızım 4 yaşında ve 3 sene ayri yıkadım. Şuan da kendi çamaşırlarımla birlikte yıkıyorum. (Alt iç çamaşırımı ayri yıkıyorum.)
Sarikuzumalp Srcnozlm 3 yaşında ayrı yıkıyorum sepeti de ayrı sanırım hep de ayrı yıkayacağım. Bi 10 yaşlarına gelene kadar 😅 Benim içime birlikte yıkamak hiç sinmiyor.