Deryasa Merhaba anneler size birşey danışmak istiyorum sizinde bebekleriniz var kız bebek erken erkek bebek geç konuşur diyorlar ya hani oğlum ekimde 2 yaşında olacak benim oğlum kelime böyle net değil sanki denk gele ağzına gelmiş gibi söylüyor hadi ver mama baba diyor ama bize değil ortaya bir tanıdığımın kızı 1 yaşına haziranda girdi daha ve çok bariz insanlarla konuşuyor korktum anne baba gidelim gibi 🤷🏻♀️ Sizin oğullarınız neler konuşuyor benim oğlumda mı sorun
lalbg Deryasa kuzenimin kızı kızımdan 1 hafta büyük sübhanekeyi okuyo, benim kızım bisssjjmilla diyo😂 kızımdan 2 ay büyük bi arkadaşımızın kızı var baya baya konuşuyo benimki ikili cümlelere daha yeni geçmeye çalışıyo🤷🏻♀️ Kasımda 2 yaşına girecek bu arada😊 üzme kendini her çocuk farklı gerçekten😊
monalissa Deryasa bugün 15 aylık olduk, oğlum anne, aba, baba,araba, meme, mama, ayakkabı diyor, birde en çok araba gitti deyip el sallıyor, araba hastası resmen🫣😁kızım daha geç konuşmuştu ama
Tomvejery Deryasa ben kız erkek olması ile alakalı oldugunu sanmıyorum 2 tane oğlum var büyük 2.5 yasında 4 5 hatta 6 kelimelik cümleler kuruyo Bugun mesela hiç agzından duymadığım bir cümlesi söyle idi “hıı çok ilginçmiş bunu böyle yapmayı şimdi öğrendim” Neyi anneciğim dedim yeni oyuncağın bir parçasını böyle takması gerektiğini anlattı Her neyse yani büyük oglum 7 aydan beri konusmaya basladı önce tek tek kelimeler sonra cümleler cümle uzatma VS geometrik sekilleri sayılırdı harfleri renkleri gezegenleri tüm hayvanları esyaları tanıyor söylüyor Ama kücük oglum 13 aylık bab bab dan öte gidemedik ha bide atti diyo atmaktan bahsediyor sanırım 🤣
Deryasa lalbg ay ne biliyim ya arkadaşım sinirlerim bozuluyor inadına konuşmuyor sanki bu defa kaynanam kafama kakıyor o o kaç yaşında bu kaç yaşında bizimki hiç konuşmuyor diyor 🤦🏻♀️
lalbg Deryasa ya ben herkesi boşvereli baya zaman oldu gerçekten. Yani kimin ne dediği yemin ederim zerre umrumda değil. Benim 4 tane yeğenim var hepsi de 2 yaşındayken baya konuşuyodu hatta ablamın kızının videosu var şarkı söylüyo falan ama benim kızım işaretle anlatıyo anlamamazlıktan geliyorum bu sefer salağa anlatır gibi anlatıyo😂 ama kelimeleri var, kendi kendine cümle kurmaya çalışıyo. Ben de sürekli kitap okuyorum sürekli ama sürekli konuşıyorum ama zamanı var her şeyin demek ki🤷🏻♀️
Snglmert 2 ablamın oğlu da 3 yaşında tam cümle kurdular.öncesinde kelimeler tek tek söylüyorlardı.hemen endişe etmeyin bence .
Deryasa lalbg en iyisi ya umursamamak .. hasta ediyorlar insanı söyle söyle kafamıza soka soka ite ite !! Benide cocugumuda Rahat burakin dimi dedigin gibi zamani var ahhh ahh bu Ananeler babanneler anlamiyorlar 🤦🏻♀️
Noname21 Deryasa yok benim kizim var. Ama parkta falan aynı yaş grubu erkek çocuklar var. Onlar hareket olarak daha aktif oldukları icin geç konuşuyorlar bence. Genelde gördüğüm aynı yaş grubu bütün erkek çocuklar daha geç kinustu
Deryasa Noname21 benimde dustugunde kadariyla erkek cocuklari gec konusur ama gel gorki babanneler ananelerrr ahh ahh 🤦🏻♀️🤦🏻♀️😂
lalbg Deryasa yok herkes her şeye karışıyo. Bu yaz memleketteyken gıcık bi kadın “aaa hala konuşmuyo mu bu?” diye sordu ben de “seni sevmemiştir yoksa konuşuyo” dedim😊 bazen cevap vermek gerek de herkese olmuyo işte. Ben sevdiklerimden soran olursa “zamanı var gelişimi gayet iyi” diyip geçiyorum😊
muhendisanne1 Deryasa bizde de durumlar aynı bugün bi psikologla konuştum gayet normal olduğunu söyledi . Bizde ekimde 2 yarına girecek . Sabret annesi 😇 ekimin kaçı bu arada ?
Mervenes1907 muhendisanne1 @Deryasa Ben şöyle bişi duydum ne kadar doğru bilmiyorum Konuşma diş ile alakalı da oluyormus mesela 3 yaşına kadar 20 tane dişi tamamlanıyor ve doğal olarak konuşmamayi 3 yaşından sonra sorun olarak görüyorlar Merak ettim bende siz ne düşünüyorsunuz