sumeyyesevinc_ ezmiren anneler sizdede adet düzensizliği varmı her ay 5 gün 1 hafta bazen daga az bazen daha çok adet düzensizliğim oluyor annem emzirdiğin için öyle oluyor dedi9 aylık bebeğim var ama bilemedim sizde de öyle mi
Elferk sumeyyesevinc_ bende de var, hep içime korku da giriyor yanlışlıkla hamile kalırım bir de falan diye 🙈 doğumdan sonra 2.ayda 2 gün geldi.. sonra 4.ayda normal 7 gün kadar geldi. Şimdi 5 aydayız 1.5 ay oldu gelmedi
Durununannesi46 sumeyyesevinc_ doğumdan sonra adet olmadım bende. 6 ay oldu bekliyorum ilk adetimi. Doğum sonrası kanamam da çok olmamıştı. Emzirmelerde 1 yaşa kadar adet olmama normal deniyor ama
Busra2089 sumeyyesevinc_ 4 aylık bebeğim hala adet olmadım üstelik lohusalık zamanında da fazla kanamam olmadı doktoruma sordum ben emziren annelerde 12 aya kadar normal karşılıyoruz düzensizlikleri dedi bana
sumeyyesevinc_ Busra2089 bende duydum çok adet olmayan doğumdan sonra eltimin 7 aylık bebeği var hala adet olmadı mesela