Bebeğim doğalı 1 yıl 2 ay oldu geceleri sorunsuz uyuduk, kolik olmadı, şu an 12 dişi var ve hep çıkyıklarında tesadüfen fark ettik😍 4 cü ayda ek gıdaya geçtik ve 7 ci ayından itibaren kendisi kahvaltısını yapıyor, biz ne yersek onu yiyiyor sevmediği hiç bişy yok çok şükür 🙌🏻 Yürüyemiyor sma ayağa kalkıp 1 dakika falan duruyor, konuşmuyo baba diyo ayrıca şarkı mırıldanıyo😂 tuvalete oturttum 2 ay önce fln kakasını yaptı, her yerde yanımızda götürebiliyoruz ayrıca düğünlere 4 aylıkken götürmeye başladık. Duş almaya bayılır , çizgi filme bayılır , oturtsan oturur kaldırsan kalkar🥰 Saat 21:30 gibi uyuyum 08:00 civarı uyanıyor gündüzleri ⅔ sefer kestiriyo.
İsmi Nila Su 🌹 Su gibi büyüyor yavrum. PEKİ SİZİNKİLER?😍