gullsah88 bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama kolik bir bebe annnesi olarak tavsiyem bu bebişi çok zorluyorsa gaz damlası kullanmanız. Ben sab simplex kullandım. Sırasıyla yaptıklarım
- Gaz damlası kullandım günde üç kez aynı saatte üç damla.
- Her akşam ılık bir duş aldırdım, yıkarken mutlaka karnına saat yönünde masaj yaptım.
- Bebek yağı ile sürekli olarak karnına masaj yaptım her bezini değiştirğimde mesela.
- Beslendikten sonra omzuma yatırarak pış pış yaptım sırtına ritmik şekilde vurdum hafif hafif 10-15 dk kadar sadece üst gazı için değil alt gazı için de bekledim biraz.
- Bacaklarıma yüz üstü yatırıp hafif dik tutarak da ritmik vurdum oda işe yarıyor.
- Bebeğim mama içtiği için her biberona 1 damla zeytinyağı damlattım sindirimi ve gazı açısından.
- Bacaklarını karnına doğru ittim bisiklet sürme hareketi yaptım.
- Dört aylıkkendi sanırım ona bacaklarını tanıttım ayaklarını görmesini sağladım. Artık ayaklarını kendisine doğru çekip esniyor ve gazı rahat rahat çıkarıyor.
☺️☺️