Kızlar iyi geceler 9,5 aylık kızım var. Pazartesi gününden beri ishal en fazla bir günde 5 kere yaptı. Daha sonra 4 kere ve bugün perşembe olarak 3 kere yaptı. Mama içiyor hipp genelde ondan sonra yapıyor. Normal yemek yiyince yok yani uzun bir süre yok ishal ama mamadan sonra 1 saat içinde oluyor. Oğlum,eşim falan da ishal oldular ama geçti yani (inşallah) bugün olmadı hiç ama kız geçmiyor. Birde bişey daha var kulaklarına dokununca ağlıyor acaba önce üşütmeden ishal sonra da diş yüzünden mi devam ediyor yoksa mamadan mı ? Yarın da devam ederse artık doktora bu arada keyfi çok iyi ateş öksürük falan yok. Özür dilerim uzun oldu ama detaylı daha iyi olur diye düşündüm.