Belisim Arkadaşlar bebeğim 3 buçuk aylık kafasının arkası ezilmiş sivri olmuş kafa yastığı kullan düzelir dediler kullanipta memnun kalan varmi ? Varsa hangi markayı kullandınız
Hellomoto Belisim alıp biz kullanamadik sıfır duruyor boşuna almışız zaman geçince düzelir kendiliğinden yan yatırın sağ sol tarafa
Hellomoto Belisim sadece sol taraf yatıyordu bebekken o taraf biraz ezildi o yuzden almıştım o yastığı koyunca hiç uyumadi rahatsız oldu sonra diğer tarafa çevirip emzirmeye başladım öyle alıştırdım