Hellomoto oğlum 11 buçuk kilo 5 numara kullanıyoruz. 10 kiloyken başlamıştık goona, hep 5 aldık biz.
Ben pure pampers, prima premium care, sleppy ekstra, molfix, molfix pure&soft, minies, baby me hepsini denedim. Pure pampers ve Primalar pişik yaptı, sleppy lastik izi yapıyordu, molfixin normal bezi sızdırma yaptı, pure&soft ve baby me iyiydi ama çok kalındı, bebeğim hareket ederken zorlanıyordu, minies çiş kokusunu direk dışarı veriyordu, bi ara can bebe denedim o da çok sızdırdı.
Jokerde dolaşırken goonu görünce alayım dedim, çok memnun kaldım. Ama goon premiumda da sızma problemi oldu. Goon mutlu bebekte ise hiçbir sıkıntı yaşamadık, fiyatı da çok uygun.