Dilara-1 E bebekten 1 tog uyku tulumu aldım. Oda şu an 22,5 derece. İçine sadece kısa kollu zıbın giydirdim. İlk kez kullanacağım için üşür mü diye tereddütteyim. Bilgisi olan yazabilir mi rica etsem????
Kahveseveranne Dilara-1 1.5 tog olanı yaz kış kullanıyorum şu an sadece askılı zıbın var içinde üşümez merak etmeyin
anneko_ Dilara-1 üşümez ben de geçen yıl sürekli aynı bu şekilde hep kaygılanıyordum gece çocuğun ateşini ölçüyordum acaba üşüdümü vücut sıcaklığı düştü mü diye.internette tog dereceleri ve kullanılan kıyafetler düye aratın resimli görseller var zıbınlı üst uzun kollusu falan oda sıcaklığı ve karşısında tulumun içine hangi kıyafetler giyilmesi gerektiği onlar en azından soru işaretlerinize direk cevap verir🙏🏻1 tog askılı vardı bende kış Boyu kullandım içine uzun kollu çok kalın olmayan bir swetle kullanıyordum üşümedi yani kışın bile.
babyandmom1 Ay bende bu konuda konu açtım aynı şekilde e bebekten aldım pijama altı yarım kol zıbınla yatırdım ve çorapta giydirdim normalde giydirmem üşür mü diye dert ettim. Kışın da giydirilir mi acaba bu tulum
Dilara-1 babyandmom1 doktorannenin blogu sayfasında gördüm e bebeği o tavsiye ediyordu. Geçen ona instagramdan yazdım 24 derece evde içine ince bir zıbın yeterli dedi e 23 derece ev şu an kısa kollu zıbın olur gibi geldi de bilemiyorum ki
anneko_ babyandmom1 etiketinde de oluyordu ama içiniz rahat olsun o şekilde kullanın uzun kolluyla üşümez.yine gece kontrol edin isterseniz.
minikbirsuperisii00 Bende kullanıyorum altına da ince uzun kol zıbın ve pijama giydiriyorum akşam bı kac kez kontrol edin ensesini termeme yapmıyorsa ve ensesi sıcaksa üşümüyordur ben hep öyle yaparim
Dilara-1 minikbirsuperisii00 şimdi kontrol ettim göğsü baya sıcak ama ensesi serindi biraz. Tulumun içine kısa kollu zıbın ve ince alt pijama giydirdim bakalım