Her markanın belirlediği tog değeri değişken olabiliyor. Kılavuzları mutlaka olmalı. Yani hangi derecelerde nasıl giydirilmeli, togu nasıl seçmeli. Bebeğe göre de değişir tabiki bu. Ben kışın yatak odasında şort ve tişörtle yatıyorum. Üzerimde ince bir battaniye oluyor. Kendimden yola çıkarak da ergopouch un bir togluk tulumunu içine kısa kollu zıbın atlet giydirerek uyutuyorum. İlk zamanlar hep sırtını göğsünü kontrol ettim. Üşümediğine ikna olunca devam ettim kullanmaya. 24 25 derece oluyor bizim yatak odamız.