Oglumcanim_ Ürün e bebek ürünü. 1 defa giyildi sadece. Bi tane daha vardı onu kullandık bu kaldı . Yıkanıp kaldırıldı . Herhangi bi sorunu yok . Sıcacık tutuyor . Dışarıda da giyilebilir . Mis gibi polar sıcak tutar . 50 TL den vereceğim