MiracAlpinveUmutunAnnesi oğlum 14 aylık olmak üzere. Son üç gündür geceleri sürekli kalkıyor. Emzirip yatağına bırakıyorum. Ağlamaya başlıyor. Bi türlü dalamıyor uykuya. 45-50 dk.da bir uyanıyor ve bu sabaha kadar böyle devam ediyor. Ben de köpek dişi ya da azı dişi çıkaracak diye yoruyorum ama bilmiyorum öyle mi...