Iyi geceler kızlar 2 oglusum var biri 2 bucuk yasinda biri 1. Sınıfa başladı. Benim sormak istediğim 1. Sınıfa giden oglum için onun daha çok başarılı olabilmesi için neler onerirsiniz daha güzel yazması ve daha güzel okuması için ödevlerini cok sakince yaptırıyorum anlatıyorum yarin E harfine başlıyorlar ben ondan daha heyecanlıyım 😀