Geçmiş olsun korkmayın.. 2-3 saat uyutmayin takip edin sersemlik,gözlerde kayma,uyku hali,kusma varsa bi doktora götürün bence. Benim kızımda 7 aylikken bazadan dusmustu yerde hali yoktu parkeydi bu belirtiler olmadı çok şükür ben yine de ertesi gün götürmüştüm doktora birsey çıkmamıştı.