Bebeğim şuan 7.5 aylık doğduğundan beri hiç pişik sorunumuz olmadı son 15 gündür pişiği var sudocrem, dalin pisik kremi, arko, hametan, hakiki zeytinyağı, kantoron yağı kullanmama rağmen pişiği geçmedi hicbirsekilde sleepy extra bez kullanıyorum hiç değiştirmedim ama aynı markanın bile bir sonraki üretimde pişik yapabileceğini duymuştum başına gelen oldu mu