15 aylık oglum hıcbır sekılde gecelerı ustunu ortturmuyor odası gecelerı 23 derece cıvarlarında uzun kollu pıjama takımıyla yatıyor fakat ustunu ortmedıgı ıcın usudugunu tahmın edıyorum boynunda hep bı serınlık oluyor. Uyku tulumu 0.5tog kullansam bu mevsımde terletır mı ya da yeterlı olur mu hanımlar daha once 0.5 tog kullanmadım kalınlıgını kestıremıyorum bılenler yardımcı olabılır mı lutfen?