oğlum 21 aylık buaralar sürekli anne su diyor veriyorum içerken gözümün içine bakarak döküyor az az da değil epeyce. 🧔 babasıyla dışarıda oldukları bir vakit eşim dikkat etmemiş üstündeki eşofmanı ıslak kaldığı bile olmuş bu yüzden. Sulu oyunlar oynarız ama bu aralar yazdan mevsimsel bir geçiş yaşıyoruz, Marmara Bölgesinde olunca eşyalarımız kurumamaya başladı biraz da, bu nedenle bu su dökme işini nasıl yapabilirim? herşeyi oyun olarak algıladığı bir dönemdeyiz anlatıp göstermeyle olmuyor, anlamak istemiyor oyuna çeviriyor hemen. 💗 şimdiden teşekkürler.