Senem6 Merhabalar. Oğlum 14 aylık. 3 ayından sonra günde 1 defa düzenli kaka yapardı. Fakat bir süredir günde 2-4 defa kaka yapar oldu. Zayıf bir bebek öyle çok fazla ek gıda da yemiyor. Anne sütü alıyor. Doktora götürmeli miyim?
[silindi] Senem6 benim de 4 aylık ilk 3 ay günde en fazla 1 kez yapardı rotavirüs aşısından sonra 3-4 kez yapıyor 15-20 gündür normal mi bekliyim ben de
Zeyyynep Senem6 benim oğlum da 14 aylık aynı şekilde bir ken üçe çıktı kaka sayısı belki dişerden dir diyorum ama ishal olmadığı sür ce doktora gerek yok bence
Yasminemmm Senem6 Senem6 merhaba benım kızımda aynı sekılde günde 2-3 defa yapar oldu aynı sekılde ek gıda yemıyor emiyor sadece muhtemelen dişten
Senem6 [silindi] rotavirüs bize öyle etki yapmamıştı. 3 aya kadar da günde çok kaka yapardı. Bizimki sizden çok farklı seyretmiş. Bilemedim
Senem6 Zeyyynep hımm ishal değil de bazen çok bazen az. Bazen katı bazen yumuşak. Net günde 1 kere ile düzenliydi şimdi sayısı çok geldi. Zeytin, domates çok seviyor ama sindiremiyor olduğu gibi geri çıkıyor. Endişe ettim
[silindi] Senem6 sindiremiyor deneyin ya bazı besinler öyle çıkar biz WC de dönüp bakmadığımızdan görmüyoruz 😅