Keremgs ben kismi çalışma yaptığım için çalışma saatim çok uzun değil o yönden de iyi oldu sabah beraber kalkıyoruz kahvaltısını yaptırıyorum, parka falan götürüyorum 12 de babannesi geliyor bende hazırlanıp çıkıyorum zaten saat 2 gibi uyuyor 5 e doğru kalkıyor bende 5 buçuk gibi geliyorum zaten yokluğumuda pek anlamiyor en azından ise başlamadan biraz annenizle yanliz bırakın kademeli olarak birden gitmeyin ben 15 gün deneme yaptım bakalım nasıl olacak diye küçükken başlamak daha iyi