Damla6117 Arslann sen yine eczaneye veya doktora zor benim doktorum fito ve hametan mavi verdi ikisini de arkası arkasıya sürüyorum pişik olunca 1 gecede geçiyor Bebiş ne kadarlık
flowerfly Arslann valla krem değil de hakiki zeytinyağıni ocakta hafif yakıyor gibi yapıp çekin hemen geçiriyor. Ben kızıma yapıyorum krem geçirmezse bebekliginden beri. Eski arko krem vardı yeşil o da geçiriyor. Mustela kullanıyorum ayrıca çok memnunum
NTokar1 Arslann sudokrem pişik olmayı engelliyor pisigi geçirmiyor malesef. Ben dr önerisi ile sarı kantaron yağı kullanıyorum şiddetle tavsiye ederim her bez değiştirmeye sürersen hızlıca geçirdiğini göreceksin sende
Narinecem Arslann benim kızım 2 buçuk aylık doğmadan önce Trendyoldan sipariş verdim.simdide severek kullanıyorum.sudo kirem bütün ciltler için .nasıl olduda sizin bebeye ise yaramadı?🤔ıslak mendil kulaniyormusunuz? Ben kızımı ebebeyin bebekler için bamugu var onları bir kanda kaynanmis suyla isladip siliyorum
Busraktas En güzeli kantaron yağı benim annem kendisi yaptı ama alınma değil gecenlerde benim kızımda oldu sivelce şeklinde hemde her bezini açtığımda sürdüm 1 2 gune geçti deniyebilirsiniz
meg2022 Arslann sudokrem ve mustela barrier kullandım ama memnun kalmadım. hametan pomad bir günde geçiriyor bizim alerji öykümüz olduğu halde. Deneyin isterseniz
Selencanbaz Arslann bepanthol kullanıyorum. Bir kere pişik oldu saf zeytinyağı sürdüm ,kaynattım soğuttum uyguladım. Acıyı hemen aldı. bir zeytinyağı ,bir pişik kremi şeklinde. 3 güne geçti. Sürekli ama sürekli bez değiştirdim bir de.