Cerenhelin canım simdi yeni kutularda evet 9 ayliktan itibaren 3 nunaraya geciliyor ama doktoar herzaman ne yazarsa yazsin 3 numaraya 1 yasindan itibaren gecilmesini öneriyor haberiniz olsun cnku 3 numara icerik olarak agar bir mama oyuzden bence doktoruna danişmalisin tabi yine karar senin 🤗🌸