Denizimannesi Kızlar merhabalar 2 ay 18 günlük bebeğim var. Meme+mama gidiyoruz ve ek gıdaya ne zaman başlamalıyım ne zaman oturtmaya başlamalıyım kafam çok karışıkkkk lütfen deneyimlilerinizi paylaşır mısınız
Kadifemsii Denizimannesi ek gıda 6. Ayda başlanmalı kilo alımına göre bazı doktorlar erken de başlatabiliyor . Oturma için doktorum 4.5 5 aylıkken yavaştan başla demişti Kısa Kısa kucağında oturt demişti öyle yaptım bende . Ama 6. Ayda oturtun diyorlar . Yani doktorunuza da sorun sizi en doğru o yönlendirir
BuzluKahve Denizimannesi ek gıda için 3,5 ayınız var. Benim doktorum 4. Ayını tamamladıktan sonra eğer bebek istiyorsa bir kaç dakika kucakta oturtabilirsiniz demişti. Sizin ikisine de baya zamanınız var
Birdunyabircennetannesi Denizimannesi Ben ek gıdaya 5 buçuk ayında başlamıştım. İlk ev yapımı yoğurt 1 çay kaşığı ilk gün sonra ikinci gün 1 tatlı kaşığı 3. Gün 2 tatlı kaşığı verdim. Aynı şekilde sıra sıra 3 gün kuraliyla sebzeleri verdim sonra meyveleri. Zaten zamanla alışıyorsun korkma canım. Oturtma konusunda da 5 5 buçuk aylıkken hafif şekilde oturtturdum.
NTokar1 Denizimannesi Merhaba destekli oturmaya 4 ay itibarı ile başlayabilirsiniz ek gıda içinse daha çok erken 6 ay itibarı ile başlayabilirsiniz
Denizimannesi Kadifemsii Mama yedii için ek gıdaya daha erken başlamak istiyorum ama bir zararı olur mu bilmiyorum
Denizimannesi BuzluKahve Geçen gün altı aylık emekleyen çocuk gördüm acaba erkenden oturtmalı mıyım bilmiyorum
BuzluKahve Denizimannesi benim oğlum 6 aylık emekledi, 9. Ay bitince yürüdü. Tam olarak oturmaya 5 aylıkken geçmişti.