İlçede hangi sünnetçiye götürdüysek hepsi yapmayız dedi. Mecbur Urfa merkeze doğum yaptığım hastaneye getirdik genel cerrah doktorumuz çok iyiydi. Tam bir saat ameliyatta kaldı oğlum. Doktor iyi ki getirmişsiniz dedi yoksa içindeki sorunlar daha da ilerlermiş. Narkozun etkisinde olan bebeğimin haykırışları kulağımdan çıkmıyor. Ama çok şükür ki geçecek bunlar. Bir kaç gün beraber feryat figan ağlayacaz ama iyileşecek benim paşam.