Neslihali merhaba aynı dertten muzdariptim hiç bırakmadım vazgeçmedim sütümden. İlk doğduğundan beri sol memeyi seviyor sol meme ucu iyice biberon gibi oldu eme eme diğeri küçücük bundan da pek emmiyordu. Hep sağdım sürekli rezene içtim ve sonra şöyle bir yöntem buldum. Sol göğsünüzü emzirdiğinizi düşünün o pozisyonda sağı emziriyorum. Çünkü eşek sıpası öyle emmeyi seviyor🤭 belki işinize yarar biraz anneye eziyet oluyor ama sütünüzden vazgeçmeyin 1 damla dahi geliyorsa bu arttırılabilir demektir🫶