Seymaay Kremler kullanıyorum iltihap bugün oluşmaya başladı antibiyotik de kullanıyorum başka napabilirim bu ağrı acı ne zamana geçer merak ediyorum lütfen bilenler yorum yapsın
Sedaaag Seymaay bende cok cektım o ağrıyı 3 ayda tamamen gectı fakat onca krem kullandım hiç biri işe yaramadı sadece madecassol diye bir krem gecırdı 5 gün içinde cok şükür fakat ben hep evde açık bıraktım göğsümü o sekılde devam ettım geçene kadar
Seymaay Ya bide bu iltihap geçer mi sonra akıtmaları filan gerekir mi ondan korkuyorum. Acısı dayanılmaz doğum acısı da neymiş diyorum