Bebeğim 1,5 yaşına 1 ay kaldı ve 11 aylıktan beri bizim yatağımız da ortamızda yatıyor fakat bı durum artık zor bir hal aldı bebeğimi sallayarak uyutuyorum uyku eğitimi vermeden önce odasına alışmasını istiyorum gündüzleri odasında yatıyor fakat gece yatırdığımda aşırı fazla uyanıyor geceleri bizimle yatarken hiç uyanmıyor sanırım odayla alakalı bi durum bu durumda olan çözen varsa yardım istiyorum