Elfthkn Merhabalaar, ben dikey süpürge almayı düşünüyorum ama evim büyük dyson v8 çalışma süresi bana yetersiz kalıyor, üst modelleri de aşırı pahalı malum, philips speedpro max kullanan varsa yazabilir mi, öneriyor mu memnun mu acabaa 😙
eylul19 Elfthkn ben bı alt modelını kullanıyorum ondan bıle memnunum sarjı uzun gıdıyor.buyuk kolaylık.aldıgımdan berı normal supurgemı kullanmıyorum.ama bu tarz supurgeler pırınc gbı tanecıklı seylerı gerı dokuyor .
Hep_mi_uykusuz Elfthkn speed pro kullaniyorum.aşiri memnunum yani hergun supuruyorum tum evi hatta bazen 3 4 kez supuruyorum 1haftadan fazla gidiyor sarji.Birde ilk aldiğim gun vileda yapali 2 3gun olmustu cikan toz pislikten utandim asiri guzel
Elfthkn Hep_mi_uykusuz Tanecikli şeyleri geri döküyor demiş arkadaş, sizde de böyle bir sorun var mı acaba. Annemde dyson var onda böyle bir sorun yaşamadık hiç merak ettim şimdi
moonstone Evim 160 m2 2. Modda süpürürsem tam gidiyor öyle 1 hafta gittiğine falan rastlamadım ben hiç. 5 saatte doluyor şarjı. Çekimi güZel ama filtresini sürekli temizlemek gerekiyor. Bi de dik pozisyonda bi yere yaslayınca düşüyor ben haznesini çatlattım bu yüzden :( onun haricinde elim kolum büyük süpürge açasım gelmiyo hiç hele bebek varken daha kolay bununla her şey. Dysona bütçeniz yoksa iyi bi muadil, alabilirsiniz