Bugün delirmek üzereyim. Artık stresten midem bulanıyor. 3 yaşında bir kızım var. Aşırı inat dediğim dedik istediği şeyi yapmadığım da çığlıklar atar hayır nedir bilmez. Bu sendrom mu geçecek mi düzelecek mi biri birşey söylesin lütfen.
1 buçuk yasinda da bir oğlum var. Sabah 7 de kalkıyoruz şuan saat 11 buçuk hala yatamadım ayağımda kızımı sallıyorum. Bir dakika koltukta oturamiyorum. 7 de kalktım 12 buçukta zar zor kahvaltı yaparken kızım banyoya elini yıkamaya gitti. Normalde taburesi var elini yıkayıp kurulayıp çıkar. Bu sefer her yeri su yapmış banyo da kuru hicbirsey kalmamış. Sabır dedim kızmadım her yeri kuruladim üstünü değiştirdim. Öğlen mutfakta yemek yaparken sen tül perdeyi ısır parmagini tak boydan boya bir güzel yırt. Az önce sulu boya fırçasını lavaboda yıkayıp beyaz havluya kurulamis Allah’ım sabır diyorum çocuk diyorum. 5 dakika önce de sen salonun ortasına dikip bir güzel işe. 3 gün oldu halıları sereli. Kızmayım diyorum sabır çekiyorum ama yok artık kendimi yedim şuan basım çatlıyor midem bulanıyor.
Banyoya peşinden gitseydin diyebilirsiniz eşim de öyle dedi ama inanın artık gücüm kalmadi kalkıp bir bardak suyumu almaya halim yok. Gece uyumadilar bir biri kalkıyor bir diğeri zombi gibiyim artık oturduğum yerde uyuyakaliyorum. Ne zaman gecer bu dönem. Yada ne yapmam lazım sizler neler yapıyorsunuz. Herkesin çocuğu böyle mi bana bir akıl verin