Eda88 Üşümez rahat ol banyosunu yaptır üstünü giydir emzir annesi kara kış yok ki…. Benim kızım doğdu doğalı sürekli banyo yapar hiç hasta olmadı… Banyo yapmayan bebek hasta olur aksine… Elektrik li ısıtıcı varsa içerde banyo yaptır ısıtıcıyı açıp giydir üstünü güzelce giydirdiğinde kapat elektrikli ısıtıcıyı emzir… Benim kızım bile dün 2 kere banyo yaptı bu gün 1 kere yapabildik misafir vardı 👍