Selam kızlar acil yardıma ihtiyacım var. Oğlum kasım ayında 2 yaşına girecek gece uykusuna geçtikten sonra sabaha kadar her uyanmasında süren bi ağlama krizimiz var ama normal bir ağlama değil sakinleştirmem en az 5 dakika sürüyor bu gün sakinleşti uykuya daldı tekrar ağlayarak uyandı ve bu durum 4 kez tekrarladı tedirgin olmaya başladım yaşının getirdiği bir durum diye düşündüm ama bu korkmuş gibi ağlaması çok tedirgin etti beni 1 ay olacak kreşe başladı aceba orada korktuğu şeyler oluyor ondan mı ağlıyor diyede düşünmeye başladım bunu nasıl anlayabilirim neler yapabilirim böyle bir durum İLE karşılaşan birileri var mı aranızda nolur yardım edin germekten çok üzülüyorum