Kızlar merhaba doğum yapalı 1 ay oldu normal doğum yaptım bebek 2500 gr doğdu o yüzden kesi yapmadılar ama ıkınmaya bağlı yırtıklar olmuş onlara dikiş attılar doktor dikişleri almayacağız kendi düşecek dedi 1 ay oldu sadece bir dikişim düştü diğerleri olduğu gibi duruyor ve bazen çok ağrı yapıyor bi ara kaşıntı yanma kötü koku yaptı hastaneye gittim fitil verdi kullanınca geçti ama bazen yine ağrı acı yapıyor sizce çoktan iyileşmesi gerekmiyormuydu? Yırtığa bağlı dikiş yapılan var mı aramızda?