Mrvgkmnn Merhaba sevgili anneler uyku tulumu olarak ne kullanıyorsunuz acaba eviniz kışın kaç derece oluyor ona göre kaç tog önerirsiniz? Bebeğim şuan 8 aylık kış için kalın iyi bir uyku tulumu arayışındayım 🙏🏻🤍
motherthea Mrvgkmnn evimin yatak ve çocuk odası buz gibidir lc Waikiki 2.7 tog tulum kullanıyorum hiç üşümez
Serap0733 Mrvgkmnn benm ev dogalgaza rağmen 21derece 3.5toq ve 2.8toq 2.5ta almıştm hepsi iyi olmuştu üşüdüğünü düşünmüyorm yoksa sürekli hasta olurdu lcwden alıp stoklamıştm
buselidunya Mrvgkmnn Bizim ev genelde soğuk o yüzden geçen sene 1.6 tog almıştım uyku tulumunu. Bu sene de onu giyicek, Lc Waikiki’den almıştım çok memnunum tavsiye ederim 🙏🏻
NmalkoC Geçen yıl 1.5 tog e bebekten almıştım sadece askılı zıbın giydiriyordum ev 22 derece oluyor tam yetiyordu içine uzun giydirdiğimde terliyordu bu yıl Waikiki den aldım 2.5 tog sanırım onun içinede birşey giydirmeyi düşünmüyorum
biruykusuzanne Serap0733 2.5 tog aldım bende bugün LCW den bu kadar kalınları yoktu keşke daha çok araştırıp böyle alsaydım . Evim çok soğuk olmuyor doğalgaz da var tabi üşümez sanırım. İçine ne giydiriyorsunuz uyku tulumunun bana sadece zıbın giydirecek sen üzerini ört diyorlar. Yada içine pijama falan giydirecek sen örtme diyorlar. Hangisi doğru ilk kez kullanacağım
Semraakal biruykusuzanne 21 derece altına düşmüyorsa üstüne bişey örtmene gerek yok canım. Sadece zıbınla giydiriyorum ben. 1.6 tog sa pijama giydiriyorum alttan. Üstünü asla örtmüyor kızım zaten
Serap0733 biruykusuzanne ay hayr hayr eviniz iyiyse sadece atlet yeterli üst örtülmez ki uyku tulumlarının amacı zaten bu :)
Serap0733 biruykusuzanne bakın internette var görsel u uyku tulumlarına göre toq değeri yazın görsellere tıklayın orda evinizin ısıısına göre uyku tulumu içine giydirilecekleri gösteriyor
biruykusuzanne Serap0733 aldım dün biraz geç kalmışım bilsem biraz daha kalın bakardım. 2.5 tog tulumun içine sadece zıbın mı giydirmem gerekiyor
Serap0733 biruykusuzanne evin ısısı 21-22 ise sadece zıbın yeterli oluyor daha düşükse eğer takım giydirilmeli daha sıcaksa da 1.5-2 toq yeterli