Blge1 Merhabalar bebeklernizi yürüteçe koydunuzmu kaçıncı ayda kullandınız zararlı diyolar ama bilmiyorum şuan hep kucağımda hep gezmek istiyor yürüteç almalımıyım danışmak istedim.
Birdunyabircennetannesi Blge1 7 aylıkken kullandık 1 saat en fazla günde. 10 aylıkken tutunup kalkmaya başlayınca bıraktık
Hazen Blge1 bende kötü yorumlar aldım ama arkadaşım hediye aldı kızıma 5. Ay da veya 6. Ayda kullanmayı düşünüyorum
gamzes-26 8 aylıkken başladık istemeyerek ama mecbur kucakta olmuyordu zorlandım bir ara keyifke bindi daha sonra sıkıldı parmak ucuna basma da yaşamadık ondan korkuyordum şuan 12 aylık yürüteci ittirerek geziyor yürüme arkadaşı gibi kullanıyor
F0244 Hiç kullanmadım yürüme arkadaşı kullandık tavsiye ederim daha sağlıklı ve ilgilerini çekiyor bebeklerin
Duyulurum Blge1 ev kazalarına yol acabile ihtimali bile o kadar tehlikeli ki. Ben bu sebepten kullanmadım.
Tugceden34 Blge1 ben bir sağlıkçı anne olarak kullanmadım canım kullanlara lafım yok ama çok gelişimi desteklediğini aksine ev kazalarını arttırdığını düşünüyorum
Deletedmom_33 Blge1 7 ay 17 günlük 2 haftadır nadiren koyuyorum. 6 ay 24 günlükten beri sürekli tutunup kalkma ve yürüme çabasında. Ee haliyle yurutemiyorum elinden tutup sürekli koyuyorum bazen kendi gezeliyo
asude456 Blge1 valla kendim çok karşı bi insandim ama oğlum hareketlendikçe tuvalete gidemez oldum 7 aylikken koymaya başladim ara ara