Oglummmmb Oğlum 16 aylık. İstediği birsey olmayınca ve bazen de durduk yere kafasını yere, kapıya, duvara vs. Vuruyor. Bu aralar daha fazla çoğaldı. Aynısını yaşayan varmı ? Ne gıbı yol izliyorsunuz?
333 Oglummmmb görmezden gelir eğer vurmasına olumlu ya da olumsuz tepki verirseniz bunu her Defasında yapar tepkisiz kalırsanız bir süre çokça yapacak sonra bırakacaktır
Anneoldummq Oglummmmb oğlum da aynı şekilde yapıyordu Dr . sık tekrar ederse getiririsn demişti ama benim ki sert vurmuyor du bir kere kapıya sert vurdu canı acıdı sanırım o günden sonra yaptığını görmedim
huzunkovankusu Oglummmmb o dönemler bizde de vardı. Kafasını tutup bunu yapmana izin veremem diyordum sürekli. Belki dediğimi anlamıyordu ama mesajı alıyordu. Bunu sürekli yaptım. Sonra birden kesildi. Vurmasına izin vermeyin. Ama hayır hayır olmaz yapma acır falan diye böyle ajite olmadan. Geçiyor endişelenmeyin 😌
Oglummmmb 333 ben görmezden geldikçe o daha çok vuruyor ben ona bakayım diye. O an dikkatını dağıtıyorum ama daha sorna ıstedıgı şey olmayınca tekrarlanıyor.
Oglummmmb Anneoldummq doktor bu durumda nasıl bir müdahale edecek ki ? 16 aylık bebek konuşsan anlamıyor. Bilmiyorum kı ya baya sert vuruyor
Anneoldummq Oglummmmb evet aynen bide bu genetik olabiliyor muş mesala bnm yegenkerim de böyleydi kızım da 15 aylık oda bir iki defa vurdu Allah’tan artık yapmıyor
ketcapli_lahmacun Oglummmmb Bizimki de aynı şekilde. 21 aylık oğlum ve elleriyle kafasına vuruyor. Önceden yapardı, unuttu demiştik ama yine başladı. 🙄🙄🙄