Gizemzeybepcnbz Kızlar 5 ay 2 günlük kızım var bazen moro refleksini yapıyor ama bu aylarda bittiğini okuyorum her yerde bu aylarda olup devam eden var mı korkuyorum doktorumuz video çekmemizi istedi bazen oyun oynarken yapıyor 😓😓😓
ozlemmm Gizemzeybepcnbz Internette biraz arastirdim 6 ayi bulanlar oluyormus. Ama bu zamanlarda azalmis olmasi gerekiyor. Sizde azaldi mi? Bir de kundak öneriliyor refleksin kaybolmasi icin.
Gizemzeybepcnbz ozlemmm yani az ama yok değil oyun oynarken yapıyor dikkatimi çektim doktor nöbetten şüphelendi bu beni çok panik yaptı 😓
ozlemmm Gizemzeybepcnbz Doktorlar hep en kötüyü söylüyor siz içinizi ferah tutun. Zaten azalmış tabi doktor kontrolünü ihmal etmeyin ama