Hanımlar bebeğim 8. Ayına girecek. Elhamdulillah gelişimi gayet iyi doktor gece beslenmesini kesmemi söyledi ama çocuk resmen acıkıyo. Yani iştahla ve uzun emiyo. Nasıl bıraktıracağım bilmiyorum. Uyumadan güzelce besliyorum ama illa ki uyanıyor. Fikir verir misiniz