Melake Arkadaslar ben mi manyağım sizdemi öylesiniz oğlum yüzüstü yatmaya basladı 9 aylık devamlı nefesini kontrol ediyorum paranoyak mı oldum yoksa😅
Bebitombuyuyor Melake benim oğlum 4. Aydan beri uyuyor başlarda iyice kendini kaldırıp sürünene kadar bende korkuyordum ama şu an nefesiz kalsa kendini kontrol edebilcek durumda başını kaldırır diye düşünüyorum 8. Aya giricez
Melake eylul19 dimi doğduğundan beri öyleyim kontrol etmeye gittiğimde hep nefesini kontrol ediyorum 😂