Kkmd123 Kızlar bebeğim grip oldu eczane bunu önerdi verdim 1 kaşık bişey olurmu ayına bakmadım int de 2 yaş altına önerilmez diyo napıcam
Hep_mi_uykusuz Kkmd123 Bizim.doktor kizima 10 aylikken verdi kilosuna bakiyiruz dediydi .Ilac cik iyi geldi bize
ASELAras48 Kkmd123 İnşAllah ben iki gündür kullanıyorum yanında antibiyotikle kullanıyorum iburamin de agrı kesici madde de varmış o yüzden ekstra agrı kesici vermeyin dedi
Duyulurum Kkmd123 geçmiş olsun. kiloya göre ölçek belirleniyor. 11 kilo oğluma 1,5 ml veriyordum. Yani bir ölçeğin 4/1′i